Dags att göra en Magnus Uggla?

Egentligen kan jag lika gärna lägga ner min blogg. Det är ju inte så stor idé att ha någon när man uppdaterar den så sällan som jag gör... fast det är klart, alla mina läsare skulle ju bli så otroligt besvikna så det är nog bäst att fortsätta ;-)

Svårt att uppdatera på allt som hänt sedan sist. Egentligen är det väl inte så mycket som har hänt mer än att tiden har gått otroligt fort. Vi var i London i mitten av februari och det var jätteroligt. Det var kul att "komma tillbaka", det är ju ett tag sen jag bodde där, närmare bestämt 1993 (jag vet, jag börjar bli gammal). MEN vad dyrt det har blivit! Snacka om att man kände sig fattig. Ölen var iaf billig och tur var väl det.

Annars är det mest jobb,jobb och åter jobb. Det är otroligt stressigt på jobbet just nu och mina dagar är inbokade till sista minuten. Att vi har minskat i personal från 24 till 14 personer på ett år märks mer än tydligt. Imorgon jobbar jag dock bara halvdag. Sedan bär det iväg till Stockholm där jag och Tomas ska ha en myshelg. Han åker hem på söndag, medan jag stannar kvar på konferens till tisdag.
Nu ska jag titta på Anna Skipper, resten av kvällen ska ägnas åt packning.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Inte lägga ner! Kom igen nu, nya tag! ;)
Jag har inte heller varit så bloggig av mej den senaste tiden... men det ska ju inte vara ett tvång heller, utan något lustfyllt. På ett sätt är det lite "roligt" att du uppdaterar så sällan, för då blir det en sån överraskning varje gång ett nytt inlägg är publicerat. :) Puss och kram, ha det jättemysigt i Stockholm!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback