Städning pågår.

Tomas kommer snart hem från lajvet och jag håller på att röja upp inför hemkomsten. I mitt förra inlägg gnällde jag över att han lämnade huset i ett enda kaos. Men jag fick lite dåligt samvete över att jag skrev det, så jag tog bort det idag.

Jag var ute en sväng på lajvet igår. Det var verkligen speciellt. Men häftigt. Kanske, kanske att jag hänger på nån gång.

Nu är det bara en vecka kvar att jobba. Den veckan som kommer nu är nästan den bästa arbetsveckan på hela året. Man har såna förväntningar. Och snacka om att mina förväntningar är stora. FEM veckors ledighet och två härliga resor väntar!! Kan ju nämna att jag och Cajjo gjorde ett klipp med vår resa. Den har stigit med 1700 spänn. Dom pengarna kan vi ha mycket roligare för!


Kommentarer
Postat av: Jimmyolivia

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback