6.

Så många dagar är det kvar att jobba nu.
Jag är ensam hemma igen. Tomas åkte iväg på ett nytt lajv idag. Bara fyra dagar denna gång, så det går nog ganska fort. Eventuellt åker jag ut till lajvområdet och är med en stund på lördag. Nån gång måste jag ju testa och eftersom det är utanför Skillingaryd blir det inte så långt att åka. Men vi får se hur det blir.
Denna veckan har det varit god fika på jobbet varje dag. När vi är så få som jobbar blir det ju lätt att bjuda ;-)
Men all fika gör att man känner sig ganska onyttig, så idag var jag ute och sprang för första gången på ett par veckor. Hostan har äntligen blivit bättre så jag vågade testa idag och det gick riktigt bra, vilket känns gött.

Det får bli en tidig kväll idag. Jag har varit så himla trött den senaste tiden, men ändå har det varit svårt att komma i säng på kvällarna. Men ikväll ska det bli innan midnatt i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Jessica Alba

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback