Bond 3 år.

Idag fyller världens goaste hund 3 år! Och det är exakt ett år sedan lille Bond blev medlem av vår familj.
Han blev gratulerad med ett ben idag och det var en uppskattad present. Han har varit hemma hos oss i helgen eftersom mamma varit/är sjuk och inte så roligt sällskap.
Annars händer inte så mycket. Veckorna går jättefort och nu är det bara en och en halv vecka tills vi ska åka till London. Resan fick jag i julklapp av Tomas. Det ska verkligen bli superroligt att åka dit. Vi ska bland annat gå på musikal, vilket känns som en sån där grej man ska göra i London. Sen blir det väl en och annan pint kan jag tänka mig.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh, jag glömde att det var Bonds födelsedag idag! :/ Fast han hade ju ändå inte haft nån glädje av att jag ringde och grattade. ;) Tur i oturen att mamma blev sjuk till den här helgen och inte till nästa. Vi hörs i veckan, puss och kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback