Måndag hela veckan.

Ibland känns det som om veckan bara innehåller måndagar. De kommer ju så ofta!
Nåja, det har ju varit helg också och den tillbringade jag hos lillasyster i Göteborg. Vi hade en lugn och skön helg med mycket mat och mys (dock inget godis!!). Särskilt mycket mat blev det i lördags när vi åt brunch på Hotell Liseberg Heden. Snacka om att vi hade äckelkänslor efteråt. Vi var tvungna att lägga oss ner en stund i sofforna på Cajjos jobb, som vi besökte efteråt . Innan brunchen var vi dock nyttiga och var ute på en joggingtur i ett spår med de värsta backar jag någonsin sprungit i. Jag hade sån träningsvärk igår!! Idag är det lyckligtvis bättre så det är väldigt tänkbart att det blir träning eller jogging imorgon. Hädanefter kommer det vara en baggis att ta sig runt vårt elljusspår härintill.

Och så har jag äntligen fått klart för mig vad BWO sjunger i sin låt "Lay your love on me".
Ni vet "we can dance all night with the _ _ _ _ _ _ "  
Cajjo och jag googlade och hittade det: bourgeoisie = medelklass. Löjligt att använda såna ord, men å andra sidan tycker jag att hela BWO är ganska löjliga.
Så det så!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Omöjligt att få den låten ur skallen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback