Jobbigt.

Jag tycker att det mesta är ganska trist just nu och jag är liksom inte på humör för någonting. Det beror väl på att det är mycket som är jobbigt i familjen och det påverkar mig jättemycket.
(Att det är måndag gör ju inte heller saken bättre, det är fan i mig veckans sämsta dag!)

Idag har jag varit och hälsat på pappa och han var ganska pigg. Även om vi inte säger så mycket till varandra när jag är där känns det ändå skönt att hälsa på honom. Han har det inte för roligt och mår dessutom skit, men jag tror att han uppskattar lite avbrott i tristessen.

Och så har jag lagt in gurka idag - äntligen. Jag ser fram emot att kunna äta favvismackan imorgon: gott gräddat grovbröd med keso, heminlagd gurka, rostbiff och tomat - mums!

Snart dags att gå och knyta sig, gött att denna tråkiga dag snart är slut, natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback