Ännu en måndag.

Jag hatar verkligen måndagar. Det är helt klart veckans värsta dag.
Men nu är den snart slut för denna gången - gött!
Resten av veckan brukar gå snabbt och snart är det helg igen... Helgen som har varit var ganska späckad. I fredags var jag, Pärtan och Mamma i Ullis. Jag trodde det skulle vara lite folk, men ack vad jag bedrog mig. Det var fler som tydligen tyckte att det var en bra idé att åka dit en fredageftermiddag. Jag hittade i alla fall ett par stövlar, äntligen. Som jag har letat efter ett par som går över vaderna! Jag fattar inte hur alla andra kan få på sig så smala stövlar som det finns. I lördags var det avflyttningsfest hos Sofie och sen var det Sigges. Men vad tråkigt det var(tänk Anders Lundin)! På Sigges alltså. Björn Rosenström uppträdde och han drog ju typ alla fjortisar i bygden, snacka om att man kände sig gammal.
Ikväll är det TV-kväll. Idol har jag redan kollat på, nu väntar Boston Tea Party och sist Dexter, om jag nu orkar titta på det, börjar 23.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback