A-H.

A - Fyra jobb jag haft:
Jordgubbsplockare
Restaurangbiträde
Au-Pair
Bilvårds"man"


B - Fyra filmer jag kan se om och om igen:
Nyckeln till frihet
Dirty Dancing
Sagan om ringen-filmerna
Love actually


C - Fyra ställen jag bott på:
Gislaved
London
Wadhurst
Växjö

D - Fyra TV-program jag älskar att titta på:
Six feet under
Top Model
Idol
Vänner

E - Fyra platser jag har semestrat på:
Ponta Negra
Lefkas
Ventimiglia
Paris

F - Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
Aftonbladet
Cajos blogg
Vis (jobbet)
Platsbanken

G - Fyra favorit-maträtter:
Fransk fläskfile
Mammas biffar
All mat Tomas lagar
Stuvade makaroner

H - Fyra ställen jag hellre skulle vilja vara på just nu:
Sängen
Stranden
I Tomas famn
Brasilien

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback