Härmis.

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa: Sex.

Vilken svordom använder du mest: Fan
Äger du en iPod: Nej, men en annan mp3-spelare.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på: 04.55
Hur många resväskor äger du: En stor och två rullväskor.

Använder du flip-flop's även när det är kallt ute:  Eh, nej..

Var köper du dina matvaror ifrån: Ica Kvantum oftast, ibland Konsum

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden: Ta bilden

Har några av dina vänner barn: Ja
Har någon någonsin kallat dig lat: Säkert
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu: Har bara CD-spelare i bilen och där är en ljudbok just nu.
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk: Vanlig.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Ja, men ingen jättegrej.

När var senast någon stötte på dig: Två veckor sen 

Vad åt du till middag: Pasta m köttfärssås.

Använder du huvtröjor: Ofta
Kan du vissla: Jadå.

Har du någonsin deltagit i en demonstration: Jag kommer ihåg att jag gick med pappa i 1 maj-tåget när jag var liten.

Vem var den sista som ringde dig: Cillovic

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält: Balder!!
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig: Ja, det är jag helt övertygad om.

Vilket riktnummer befinner du dig i: 0371.

Tittade du på tecknat när du var liten: Ja, på julafton, Lilla sportspegeln och Hajk
Hur många syskon har du: Tre hela och två halva
Är du blyg inför det motsatta könet: Nej
Äger du några band t-shirts: Nej
När flög du senast: 23 februari
Hur många stolar står kring ditt köksbord: Sex

Läser du för skojs skull: Jajamän!
Pratar du några andra språk: Engelska
Diskar du din egen disk: Nej (kan skylla på att jag har diskmaskin och eksem
Har du gråtit offentligt: Många gånger.

Har du en stationär dator eller en laptop: En stationär.
Försöker du alltid lära dig nya saker: Ibland när jag är motiverad

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Nej tack.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten: Det är väl inte tvunget?
Har du någonsin varit på Jamaica: Nej.

Vad har du med dig in på bion: Godis som inte prasslar, samt nåt att dricka.

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet: Engelska kanske

Gillar du att flyga flygplan: Jag gillar iaf att åka med i flygplan. Flyga själv har jag ju aldrig testat...;-)

Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv: Säkert
När sov du senast på golvet: Det var nog längesedan

Vilken är din favoritdrink: Just nu är det nog Caipirinha
Gillar du din boendesituation: Jaa
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera: Behöver mycket sömn för att känna mig pigg, men klarar en arbetsvecka om jag sover 6 timmar
Äter du frukost dagligen: Ja, nuförtiden. När jag var yngre hatade jag frukost.
Är dina dagar fullbokade och stressiga: Ja, ganska 

Vilken är din favoritfrukt: Passionsfrukt o banan
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 34 bast.

Tror du på liv på andra planeter: Ja, det borde ju finnas
Tror du att Gud är man eller kvinna: Ja
Hur valde dina föräldrar ditt namn: Vet inte riktigt. Pappa ville att jag skulle heta Monica så det var väl tur att mamma fick sista ordet - Charlotte

Gillar du senap: Ja, sötstark

Skulle du någonsin hoppa fallskärm: Tror inte jag skulle våga...
Sover du på sida, mage eller rygg: Alla ställningar funkar... ;-)

Tycker du om att krama folk: Jag älskar att kramas

Skulle du säga att du är trendig: På tvärtomspråket i så fall

Äger du en digitalkamera: Ja, eller iaf en halv
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars: Jag vet inte, har inte sett filmerna

Tycker du att du är attraktiv: Inte särskilt

Vad är du allergisk mot: Ingenting tror jag

Får du dåligt samvete efter du ätit kött: Inte det minsta.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat: Förmodligen något på C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback