...och möhippa.

Det var inte bara Tomas som blev lurad i helgen. Jag blev väckt 07.30 i går morse av ett våldsamt dunkande på dörrar och fönster. Yrvaket öppnade jag och fann ett helt gäng med glada kompisar och systrar som önskade mig GOD MORGON!

Jag bjöds på champagnefrukost och sen bar det iväg på en heldag med massor av härliga äventyr. Iklädd röd djävulsdräkt och brudkrona med cerise slöja fick jag spela in en skiva, rida islandshäst, bli masserad samt bjuden på en helkväll på Harrys i Värnamo. Snacka om en underbar dag alltså!

Jag är helt överväldigad över vad mina goa kompisar och älskade systrar hittade på för mig. Det kommer verkligen att vara ett minne för livet. Bildbevis kommer snart....

Kommentarer
Postat av: Pelle

Hejsan. Såg i tidingen att ni hade gift er. Hoppas allt är jättebäst. Hälsa Tomas. Hälsningar Pelle


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback