Herr och Fru.

Den 28 oktober 2006 var en helt makalös dag!  Fortfarande känns det lite overkligt att vi är gifta nu, men det är verkligen roligt. Det är så häftigt att kalla varandra för "min man" och "min fru".
Det var så fint och det funkade bra med allting. Det enda som inte var perfekt var vädret, men vad gör väl det när resten var så lyckat? Caroline sjöng fantastiskt bra i kyrkan och jag längtar tills vi får se videon så att jag får njuta igen av "Your song" och "Miraklet".
Hela kvällen blev vi hyllade med vackra tal och rolig underhållning. Tiden gick så fort och jag ville att det aldrig skulle ta slut.
Nu ser vi fram emot bröllopsresan till Brasilien i februari, 2 veckor ska bli härligt!

Nej, nu måste jag gå och pussa min man ;-)
67215-5

Brudvalsen




Kommentarer
Postat av: Twila Paris

I like this site. Keep it up!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback