Lista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att det var fredag
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan: Tittade på fotboll
Det sista du sa högt: Gör du en drink sen?
Det senaste någon sa till dig: Ja
Vad har du druckit idag: Kaffe, juice, öl, Hot shot
Vad var det senaste du åt: Rabarberpaj m vaniljglass
Vad var det senaste du köpte: Ett par byxor
Vad är det för färg på din ytterdörr: Röd
Vad är det för väder hos dig nu: Blåsigt och regnigt
Godaste glassmaken: Tomas hemgjorda semifreddo
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
Sover du tungt: Ganska
Drömmer du mardrömmar: Inte särskilt ofta
Trivs du med ditt jobb: Jovars
Favoritklädsel: Myskläder
Favoritlåt just nu: Stay with me - The Ark
Vad ser du om du tittar till höger: En garderob
Vad gör dig glad just nu: Att det är tre veckor kvar till semestern
Vad ska du göra härnäst: Fortsätta kolla på England-USA
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Ganska tillfreds, men hängig av förkylningen
Favoritgodis: Salta nappar
Kläder just nu: Mysbyxor och luvtröja
Sommarplaner:? Stockholm och Riga
Hur många kuddar sover du med: En
Spelar du något instrument: Nej, inte nu längre. har en gång i tiden spelat tvärflöjt
Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska
Vad är viktigast för dig: Familjen
Är du kittlig: Ja, särskilt på baklåren
Snarkar du: Ja. enligt Tomas när jag har druckit
Stjärntecken: Vädur
Äckligaste insekten: Långben
Längtar du mest efter just nu: Cajjo


Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh, vad du är go! :) Längtar efter dej med!

Och "Stay with me" är helt underbar, också min favvo nu.



Puss och kram! (Jag snor nog listan sen.)

Postat av: Lotta

Det tycker jag du ska göra! Puss o kram!

2010-06-15 @ 22:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback