Back.

Det här var väl en chock....?
Att jag skriver ett inlägg!! Jag menar, det har ju inte hänt på flera månader.
När ni har hämtat er från chocken kan ni ju passa på att även börja följa min
mobilblogg igen.
ALLDELES SJÄLV har jag listat ut hur man gör när man har en ny telefon. (Inte för att det var så svårt direkt...men ändå)
På lördag drar vi till London och jag tänkte försöka lägga upp lite bilder från resan på den bloggen.

För övrigt kan jag väl säga att det nya året börjat rätt sjukt för min del. Är inne på min andra sjukperiod och är inte pigg alls. Hoppas, hoppas att jag blir bättre till på lördag, annars blir det ingen rolig resa.

Får väl se nu hur aktiv jag kommer bli med bloggandet. Nu har jag ju i alla fall fått ur tummen.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Dör

Det här var det värsta!

Och du får hemskt gärna tala om för mej hur man gör, jag vill också mobilblogga! Puss och kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback