Nu härmar jag Cajjo igen bara för att få ett nytt inlägg.

PICK ONE..
1. Pierca näsan eller tungan?
Näsan, om jag måste välja.
2. Vara seriös eller rolig? Rolig - det är ju roligare.
3. Dricka röd eller grön mjölk? Grön i så fall, fast jag dricker oftast blå.
4. Brinna upp eller drunkna? Drunkna
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Vad tror ni?

SVARA ÄRLIGT..
1. Tycker du om någon? Ja, många!
2. Sol eller måne? Sol.
3. Vinter eller höst? Höst.
4. Vänster eller höger? Högerhänt, men vänstervriden.
5. Soligt eller regn? Beror på sällskapet och sysselsättningen
6. Vaniljglass eller chokladglass? Vanilj.

OM MIG..

2. Hur mycket är klockan just nu? 21.31
3. Fullständigt namn? Eva Charlotte Engström Andersson.
4. Vart vill du bo? Här
5. Hur många barn vill du ha? Tre. Eller noll.
6. Vill du gifta dig? Är redan gift.
7. Rullar du spaghettin eller skär du den? Skär.
8. Har du ätit sushi? Oh ja! Love it! :D
9. Favoritglass? Ben & Jerry's "Half Baked" eller "Cookie Dough" sitter fint
10. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? Inga, hemgjord ,müsli.
11. Humör? Just nu är jag ganska trött.

HAR DU... DE SENASTE 24 TIMMARNA:
1. Kysst någon? Nej.
2. Sjungit? Ja.
3. Blivit kramad? Ja, av mamma
4. Känt dig fånig? Nej
5. Saknat någon? Ja, Tomas.
6. Dansat galet? Nej.
8. Klippt håret? Nej.
9. Gråtit? Nej.
10. Ljugit? Nej.
11. Blivit kysst? Nej.

GREJER:
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Ja, och haffad dessutom! (inte så farligt som det låter, fick 300 kr i böter för att jag blev skjutsad på en cykel...)
2. Har du en hund? Ingen egen, tvyvärr.
3. Tycker du att du är attraktiv? Nej.
4. Sover du helst själv eller med någon? Med "någon" (läs Tomas)
5. Tror du på spöken? Ja.

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hurrudu!

Är man både smart, rolig och snygg OCH med ett gott hjärta, då är man verkligen attraktiv! Basta! Kram och trevlig helg från rummet bredvid (fast just nu på hemmakontoret)

2008-10-24 @ 16:08:44
Postat av: Lotta

Tack Gunilla! Vilka värmande ord att läsa efter en hård vecka! Trevlig helg önskar jag dig också! Kram!

2008-10-24 @ 17:43:57
Postat av: Caroline

Håller verkligen med Gunilla!

Bara så du vet så är du den finaste människan på hela jorden. Jag älskar dej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback