Comeback.

Ska försöka komma igång att skriva lite oftare. Ämnena finns i huvudet, det är bara så svårt att pränta ner dem. Istället läser jag en massa andra människors bloggar och får prestationsångest för att jag är så dålig på att uppdatera min egen. Samtidigt kan jag inte låta bli att tycka att det är bättre att leva på riktigt än att leva ut på nätet, för det är ju faktiskt verkligheten som betyder något. Hur kan man skriva sida upp och sida ner, flera gånger per dag? Är det inte bättre med verkliga relationer och riktiga samtal?

Idag har varit en riktig slappardag. Har sovit länge och gått i joggingdress hela dagen. Lite nytta blev det under eftermiddagen då vi gjorde iordning på altanen för vintern. Efter det lite inhandling av förnödenheter samt ett besök hos Mamma. Lyssnade på Sonja Aldéns nya skiva och pratade om Pappa. Åkte sedan till graven och därefter hem.

Kan inte förstå att det snart har gått ett år....

Ikväll skulle vi egentligen ha haft gäster, men de lämnade återbud igår p g a sjuk dotter. Istället blir det en lugn hemmakväll på tu man hand, vilket faktiskt ska bli riktigt skönt. Det känns som om det är länge sedan det bara var vi två en lördagkväll.


Kommentarer
Postat av: Weine

Med tanke på vlken belastning Du har på jobbet just nu så är det gott att höra att Du kan koppla av och ta det lungt. Det är Du värd. Kraaam Me

2008-10-19 @ 11:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback