Va!? Redan torsdag igen?

Vart tar tiden vägen egentligen? Tyckte att det var alldeles nyss jag uppdaterade bloggen, men det har redan gått en hel vecka... otroligt!

Imorgon åker vi till Åmål för att gå på vår gudfars begravning. Det kommer säkert att bli tufft och det är inget jag längtar efter direkt. Det blir den första begravningen efter Pappas och ganska nära inpå i tiden. Jag hoppas att det kommer att gå bra, men vet samtidigt att det kommer att bli en jobbig dag. Tur att jag har mycket pappersnäsdukar med mig. Oundvikligen kommer man ju att tänka mycket på Pappas begravning och på Pappa överhuvudtaget. Inte för att det är jobbigt att tänka på honom, men saknaden är fortfarande jättestor och gör sig extra påmind vid sådana här tillfällen. En liten tröst är i alla fall att Kent och Pappa nu kommer att träffas igen.
Tio över nio går skjutsen i morgon så det blir faktiskt lite sovmorgon för mig. Det kan ju vara ganska skönt när man har en lång bilresa framför sig.

Ikväll gäller det för Charlotte Perrelli, heja, heja!

Kommentarer
Postat av: Carina

Tänker på Er imorgon. Kramar

2008-05-22 @ 21:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback