Sommartider.

Grillen har gått varm i helgen.
Igår var mamma här på grillmiddag. Lagom till rabarberpajen kom Cilla och Tomo och vi hade en trevlig sommarkväll på altanen, lite invigning faktiskt.
Idag har mitt eget lilla golfproffs spelat golftävling. Han vann dock inte i år, men han är bäst ändå.
Jag stod för middagen idag, surprise att det blev grillat igen. Men man får ju passa på, för nu börjar molnen komma. Det sägs att det ska bli lite sämre väder nu framöver. Men jag är inte så ledsen över det, jag tycker faktiskt att det ska bli rätt skönt med lite mer "normal" temperatur. Fast man vågar knappt säga att man tycker det, för då tror alla att man är knäpp.
I övrigt har helgen bjudit på en cykeltur med picknick (igår), samt öl- och whiskyprovning (i fredags), med andra ord, en helt okej helg.

Och så har jag börjat nedräkningen - 10 veckor kvar till semestern!

Kommentarer
Postat av: Goranlilly

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

Postat av: Goranlilly

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2009-03-22 @ 20:07:26
URL: http://goranlilly.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback