Robbie.

Köpte en skiva till Tomas idag. Robbie Williams "Greatest Hits". Fast egentligen var det lika mycket till mig, men det är roligare att ge bort något än att köpa till sig själv. Robbie är nog det närmaste "idol" jag har. Fast idol är väl att ta i, men han är en riktigt bra artist. Om han någon gång kommer till Sverige igen SKA jag bara åka och se honom.
Skivan kommer att komma väl till pass på vår bilsemester som vi planerar i sommar. Vi har bokat en lägenhet i Nice och det är ju en bit ner dit så det går minsann åt lite bra musik på vägen. En självklar bilreseskiva är annars Manic Street Preachers "This is my truth, tell me yours". Jag bara älskar den skivan! Perfekt att sitta i en bil tillsammans med den man trivs bäst med i hela världen, på väg mot nya äventyr och ha den musiken i cd-spelaren - nu längtar jag verkligen till semestern :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback