Myskväll i ny mysdress.

Köpte två mysdressar idag, en till mig och en till Tomas. Exakt likadana, Adidas. Nej, vi ska inte på husvagnssemester...
Jag har tagit på mig min nu och strax ska jag åka ner till mamma och ha en fredagsmyskväll. Det blir pizza, jordgubbar och dramafilm. Sämre kan man ju ha det!.
Veckan har annars varit ganska trist nu när man är ensam i huset. Till råga på allt har jag åkt på en förkylning och har känt mig risig i flera dagar. Funderade på att stanna hemma från jobbet i onsdags, hade feber och nästan ingen röst på morgonen. Men så är man dum och tror att man är oumbärlig på jobbet så jag gick ändå. Ja, ja, jag får skylla mig själv. Sen hade det ju varit synd att missa After Worken igår. Vi gick en sväng till terassen på hotellet och var med i Pop Quizen. Vi kom tvåa och vann presentkort i restaurangen. Faktiskt riktigt trevlig tillställning!

Nej, nu blir det ett parti "Bloons Tower Defense" innan jag sticker till mutti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback