Duktig.

Idag tycker jag att jag har varit ganska duktig. Direkt efter jobbet var jag ute en sväng med Bond som var ensam hemma. Sedan var det Hälsolyftet (det är så skönt att äntligen vara igång med träningen igen) och resten av kvällen har jag ägnat åt matlagning. Just nu står det en stoor kålpudding i ugnen, det är ju så gott!! Det bästa är att jag gör nästan lika god kålpudding som mamma, inte illa. Annars är det svårt att få maten att smaka lika bra som mammas. Särskilt köttbullar och pannbiffar! Jag fattar inte vad jag gör för fel. Det är ju jättesvårt att få exempelvis köttbullarna färdigstekta inuti utan att bränna dem på utsidan. Och formen ska vi bara inte prata om. Men man kanske lär sig med åren?

Tisdag idag, känns ganska bra. Nu börjar man se slutet på veckan. Jag ska åka till Cajjo i helgen och det ser jag fram emot. Vi har inga direkta planer än så länge, men mysigt kommer vi alldeles säkert att ha. Jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Missade att du skrev på msn, var och borstade gaddarna och hade inget ljud på... Men vi får höras imorgon. Godnatt, puss och kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback