Trött.

Denna veckan har jag varit hur trött som helst. Så trött att det inte har blivit några morgonpromenader alls. Kan ju iofs också bero på att min promenixkompis har varit sjuk. Det känns liksom inte lika motiverande att gå upp kl 5 när man vet att ingen står och väntar på en.

Till helgen ska vi åka till Götet och hjälpa Pärtan att flytta. Det ska bli spännande att se den nya lägenheten, som typ är dubbelt så stor som den nuvarande. Skönt för henne med mer plats för det behövs verkligen. 

Annars händer det inte så mycket just nu. Jag har varit i Gnosjö och jobbat idag och det är rätt segt att vara där. Idag var vi bara två och det var nästan inget folk på besök. Visserligen hinner man ju sitta och jobba med en massa annat som man aldrig brukar hinna med, men jag trivs mycket bättre när det är mycket liv och rörelse omkring mig.

Efter ca 27 gäspningar under det här inlägget är det nog dags att gå och sova nu, natti...zzzz

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha, "Pärtan"... vad du är söt! :)
Jag har också varit skittrött den här veckan! Har ändå sovit (minst) åtta timmar varje natt, fattar inte vad det är för fel! Man kan ju nästan tro att det är åska i luften... ;)

Postat av: Nicolaynatasha

I am really impressed!!

2009-06-24 @ 13:30:36
URL: http://nicolaynatasha.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback