Nedräkningen har börjat.

Idag är det 16 arbetsdagar kvar innan jag får fem härliga, soliga, underbara semesterveckor. Jag har redan börjat "slappna av" på jobbet och tänker ofta att "det kan jag göra efter semestern".
I morgon gör Älsklingen sin sista arbetsdag, sen har han åtta veckor ledigt! Inte utan att man är lite avundsjuk... Men det ska bli skönt att han blir ledig, då kanske man får möjlighet att se honom lite mer framöver. De senaste veckorna har han varit borta så mycket att jag nästan har glömt hur han ser ut.

Vi har inte jättemycket planer än inför semestern. Bokat är att vi ska till Göteborg och titta på Friidrotts-EM i augusti, det ska himla roligt. Vi har även pratat om att kanske ta en restresa till Bulgarien. Vi får se hur det blir. Vad vi än gör så blir det nog bra, det brukar det bli.

Kommentarer
Postat av: Caroline

I semestern kommer ingå många dagar med "kasta gris" på Annerbergsbadet, hoppas jag! :)

Postat av: Kjellmiriam

Perfect work!

2009-04-08 @ 10:38:40
URL: http://kjellmiriam.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback